feliciaskattberg

måndagkväll med gamla minnen och massa skratt!

Kategori: Allmänt

ejhopp!
Helskön skoldag, den enda seriösa lektionen var nog engelskan, där vi skriver en tidning så det var ändå roligt! :) Känns verkligen att vi närmar oss slutet nu, och det är lite läskigt faktiskt! Men skönt...
På tal om slutet kom jag nyss hem från Julie, vi har ikväll påbörjat vårat bildspel till torpa. Helt otroligt roligt att titta på alla dessa gamla bilder från våra tre år tillsammans, vi har gjort så mycket konstiga men roliga saker! Vi har skrattat som bara den ikväll, men jag slår vad om att när vi sitter där på torpa och visar dessa bilder, kommer mitt skratt att blandas med tårar. Uschdå, MEN så skönt med lov! :D Skulle gärna visa er några fler bilder, men det blir nog inge kul på torpa då! :)
Nu ska jag faktiskt slänga mig i sängen, är heltrött i huvudet efter några timmars bildletande! :) Pussss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: