feliciaskattberg

I am back!

Kategori: Allmänt

Hallååå godingar!
Blev inget inlägg igår, var inte på något bra humör alls och fy jag kände att det var ingen idé att skriva något. Idag har jag haft världens skönaste dag, först match med div2 laget (wiiho, vinst 1-0), sen med bussen in till stan där Jag, Hanna, Lisa & Julia mötte HannaSvante (hihi), Mimmi, Emelie och Rebecka för en lunch på Viskan. Vi blev kvar där ett bra tag och bestämde oss sedan för att gå vidare till hannasvante (Haha, jag kan inte sluta säga det nu, hannas vante...). Vi har haft en megarolig kväll där, vi kollade på Prinsessan och Grodan, en jättesöt disneyfilm. Vi gick och handlade, lagade mat och efterrätt, vi har pratat, skrattat och käkat så jag tror jag kan spricka. Underbart tjejer, tack för en superbra kväll! Nu ska jag kolla på det senaste avsnittet av Vampire Diaries, sen blir det sängen för att i morgon återvända tlill staden för bl.a. en lunch! Det är vårmarknad och premiär för ett nytt café, Frank's. Det ska vi allt kolla upp!:) Mycket bra, mycket bra! Puss och godnatt på er, hoppas eran torsdag har vart lika bra som min! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: