feliciaskattberg

¡Hola en el sol!

Kategori: Allmänt

Tjaba fooolket!
Idag har jag suttit i solen hela dagen. Frukost i solen, plugg i solen (jag har typ läst igenom hela jädra kemiboken!), musik i solen. Jag har fått årets första bränna(jag har lyckats bränna mig på ENA axeln...?!), årets första fräknar på armarna, sprungit årets första steg utan skor på gräset och tagit årets första hopp på studsmattan! Och framförallt, årets första dag som två dagar äldre än 16!(hehe..) Hur härligt är det inte med vår? Nu ska jag skita i spanskan och istället¨åka till sjömarken för att kolla på fotboll med Lisa och Julia, sedan ska jag själv spela match med div.2 laget fast här hemma. :D Ohlala, vi hörs ikväll! Pussssssssssssssssssss
Just det ja, kalaset var superbra igår, mysigt som attan och jag fick jättemycket fint! Berlocker till mitt Thomas Sabo, smycken och kläder. Love it!

Min goda tårta igår, jag har världens bästa mormor! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: