feliciaskattberg

Helgen som bara flööööööööög förbi!

Kategori: Allmänt

Happ. Slut på det roliga. Imorgon är det skola igen, och det känns inte som om jag har vart ledig alls.. Eller jo förresten, lite kanske. Jag har ju hunnit med att göra en massssa roliga saker med mina världsbästa vänner! Vi har grillat, eldat, cruisat, shoppat, käkat (OJ! va vi har käkat!), skrattat och tjötat som aldrig förr, fiiiiint säger jag bara! Vaknade hos lisa i morse och har fixat lite här hemma sedan jag kom hem, sitter och lyssnatr på min underbara Myslista på spotify och känner mig allmänt chillidill. Nu måste jag tyvärr sätta mig och plugga. Kan vara det som jag hatar mest på en helg, jag skulle nog hellre pallra mig iväg och jobba på något skitställe någon timma istället för att sitta här och skriva och räkna och läsa. Buhu, fram med svenskaboken! Vi hörs senare, som vanligt har jag inte haft med mig kameran så det blir inga bilder, Jag är helt värdelös på det! Usch! Ska nog försöka få till någon bättre design på bloggen också, men fy jag har ju inga bra bilder! ;) jaja, vi får väl se sen! Pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: