feliciaskattberg

Fredaaaaaag!

Kategori: Allmänt

Yees, nu är det äntligen fredag igen! Känns som om både veckan och dagen gått ruskigt fort alltså, jag har vart dålig på att uppdatera.. Igår spelade vi match mot Kabel 80, och vann med hela 3-0. Mmm så bra! :) Idag har vi sjungit hela dagen lång, det var nämligen firande av vår skola som fyllde 40 år. Massa sång, dans, utställningar och tårta. Mums! Jag har nyss kommit hem från jobbet och sitter just nu och lyssnar på musik. Jag tror aldrig jag skulle kunna leva utan musik alltså, fy så boring! :) Snart blir det iallafall en liten grannfest, sen efter det kanske jag hinner åka till mina mystjejer som är uppe hos Rebecka love!
Hade hoppats att kunna visa lite bilder från spexet, men mamma har gömt kameran någonstans så det får bli lite senare :) Puss och kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: