feliciaskattberg

Är så glad, så nu ska jag sova!

Kategori: Allmänt

Ja, för glad är precis vad jag är just nu! Jag är så jäkla stolt över att vara med i vårat älskade lag, tillsammans med div 2 har vi lätt den goaste truppen. Vi vann våran match mot Alingsås KIK med ynka 1-0, men det räckte. Det till och med räckte och blev över, för målet som Hanna gjorde var klockrent, ett fruktansvärt snyggt frisparksmål. Vi kämpade oss igenom hela matchen och självklart har vi saker att träna på, men shit jag är så glad ändå. VINST! :D Alingsås KIK - Sandared/Sjömarken 0 - fucking 1! :D Känns rätt gött va! Ha!
Nu ska jag sova, hoppas jag vaknar till solsken i morgon också, för det är sista dagen för veckan i skolan. UNDERBART med långhelg! Wiie, puss och godnatt på er!:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: