feliciaskattberg

amazing day

Kategori: Allmänt

Helt grymt härlig dag! Började i och för sig med ett praktiskt prov, men efter det har dagen vart super. Chill i skolan, megavarmt ute och en underbar klass lyckades vara bäst på utklädnad igen! Reseledare, pilot, flygvärdinna, schtekare, tursist, terrorist/kapare, bamseklubben, safariguide.. LIIIITE BRA VI ÄR VA! :D Spenderade hela dagen som flygvärdinna tillsammans med Julie, kan ju säga att folk blev imponerade, är ganska stolt om man får säga så! ;) fick springa som en galning till jobbet sen(nae, fick faktiskt skjuts.. haha), hade helt glömt av det.. Ops! Efter jobbet blev det halvt klassmys vid skolan, dessa godingar har slått upp 2 tält men jag valde att sova hemma. Ska spela match i morgon, är ääntligen frisk! Det får bli frukost med dem i morgon istället! Mimmi, Marcus och Adam badade också, knäppisar haha. Varmt i luften men iiiiskallt i vattnet, uschdå!
Nu ska jag spela lite mer gitarr, försöka lära mig färdigt denna låten.. sen måste jag nana! Fler bilder från dagen kommer i morgon! Pysssss
Julie, Natte, Marcus och jag. Man ser ju tyvärr inte hela men natte håller en Joystick(eller hur det stavas?) i handen, klockrent! :D Lånade bilderna av Julia! :D

Kommentarer

  • Natte säger:

    Haha vi var riktigt grymma!

    2010-05-21 | 19:43:50
  • Svar: säger:

    OM vi var! :D

    2010-05-21 | 20:37:34

Kommentera inlägget här: