feliciaskattberg

9D, min älskade, blödiga, störda och glada klass

Kategori: Allmänt

Slänger in ett snabbt kvällsinlägg mitt i allt plugg. Jobbat, pluggat och dog fullständigt i soffan nu. Måste plugga vidare, men.. Haft en jättemysig dag med min underbara klass. Jag kan inte förstå att jag börjar tycka mer och mer om er för varje timma, och att jag inte kom på det innan. Vi har alltid vart goa, störda och härliga med riktiga ryck och damp attacker.. Men nu är allt det som kunde vara neggo innan bra, rycken blir roliga och vi skrattar åt attackerna. Vi grät av lycka över ett betyg tillsammans idag, Vi vet hur mycket han ville komma in på skolan. Vi åt tårta för att fira och hoppade senare hästhopp och galloperade tillsammans över gräsmattan, haha. Alla är på ett eller annat sätt riktigt störda, vi har sjuk humor, gör dumma saker och är riktigt korkade allt som oftast. Vi däremot allt som oftast också glada, gör världens roligaste saker, vi skrattar tillsammans, vi kramas och slåss, och vi är alltid bäst på att se mongo ut och klä ut oss! Det är två ynka veckor kvar. Dock innehållande masssa roliga saker men jag vill inte sluta nu. men det kanske är så.. man kanske ska sluta när det är som bäst. För Ni är så bäst. Jag tycker så mycket om er, 9 ABSOLUT D!

Kommentarer

  • strokan säger:

    älskar dig med!!!!!!!!!!!!!!!!!1 <33333333333333333333

    2010-05-27 | 14:09:18
  • svar säger:

    du är störd, haha :)

    2010-05-27 | 15:56:26

Kommentera inlägget här: