feliciaskattberg

Måndag, Musik & Massa Mer. MMMM.

Kategori: Allmänt

Hejhopp i blåbärsskogen!

Solen har skinit hela dagen, vi hade en inställd bild och en övrigt lugn och go dag. Har vart hos Julie med henne och bex, jag och julie blev färdiga med Wetwest passet som vi ska ha för klassen på onsdag och det känns fint! massa prat förövrigt, alltid lika trevligt! Har bara degat sedan jag kommit hem, det enda jag har gjort är en framsida till min NO som jag ska gå och skriva ut alldeles strax, hoppas att det jag har skrivit är tillräckligt! Annars verkligen inget vilket är Skönt dock, jag kommer behöva speeda på med min engelska och min spanska imorgon. Laddar upp med massa musik nu, vi ska ha vårat första nationella engelskaprov imorgon. Wish me luck! John Mayer är verkligen en av de absolut bästa just nu, jag blir så jävla trygg av hans röst. Ganska sjukt ändå, att det kan vara så att någon man inte känner kan få en att må så bra.. men jaja, här har ni min lugna spotify lista, gammalt och nytt som gör mig lugn (favoriter är Assassin - John Mayer, Come with me - Maia Hirasawa ft. Nicolai Dunger) mysmusik

Yeye, här är kläderna min helg har erbjudit mig, plus shortsen som blev av jeansen som jag klippte sönder. Har använt en del så det är inte helt slätstruket och tja, ni får ta det för vad det är helt enkelt..
Svart kort linne med spetsrygg Bling
Svart Oversize Kavaj H&M
Benvit Blus i stor storlek (vilket gör den lång) Kappahl
Svarta shorts med slitning BikBok
Remsandaler med nitar Ellos
LevisShorts 
Marinblå-randig tygväska H&M
Marinblå-randig oversize tröja Ellos

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: