feliciaskattberg

trötta ögon och svenska hollywoodfruar

Kategori: Allmänt

Hola, i'm back!

Har vart och undersökt och röntgat foten idag, det visade sig att ledbanden är rejält uttänjda ända från fästet uppe vid knät och ned till ankeln, men jag klarade mig från sprickor och inget är brutet som tur var! Just nu kan jag inte gå alls utan mina kryckor, men jag hoppas på ett mirakel som gör att jag kan gå och springa nästan som anligt om typ en vecka... hehe. Nae men jag hoppas på att det blir väldigt snart, blir rastlös här när jag inte kan gå någonstans. Har dessutom blåmärken i händerna redan, ajaj. Känner mig ganska klen, haha.
Imorgon har alla studiedag, jag hade planerat hela min dag full med saker som jag nu tvingas ställa in och jag är jätteledsen för det. Tanken på att jag inte ens kan resa mig och gå ut och gå en sväng är jättetråkig, men detta klarar jag! Om en vecka är jag världsmästare på att springa med bara kryckorna haha! Nej, skämt å sido, hoppas jag på att få en jättefin dag ändå, för jag hoppas att solen skiner och att mina underbara tjejer kommer hit på lunch och en fika i solen :) Sitter nu med världens tyngsta ögonlock och tittar på Boston tea party, och alldeles nyss var det säsongs premiär för Svenska Hollywood fruar. Helt underbart, på något sätt tvingar jag mig själv att sitta kavr och titta, för samtidigt som jag stör mig otroligt mycket på några av dem så älskar jag deras otroligt härliga sätt! Allt är möjligt, de är oftast goa och charmiga, och rätt va det är så ryter de till. Mm!

Nu får ni se vad jag pysslade med igår. Fick ett par väldigt gamla levis Jeans av pappa, alltså hans. Helt utan former och alldeled för stora, så jag tänkte att jag på något sätt måste göra om dem. Började med att klippa av dem, och hann inte ta några kort på hur de ser ut efter, eftersom jag åkte iväg till träningen och det blev som det blev. Tror nog att jag kommer att sy in dem lite i höfterna och midjan sedan, men det får vi ju se :)



 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: