feliciaskattberg

torsdag, workday

Kategori: Allmänt

Som alltid på torsdagar ska jag iväg och jobba, så jag ska strax ta och kila. Och gud så varmt det är, eller tja... om man jämför med förut iallafall! Håller på att försöka få idéer till en ny header, lite mer vårsomrig.. hoppas att det kommer snart! Ser tyvärr ut som att Firandet av julie hemma hos julie i morgon inte riktigt blir som planerat. Hoppas dock att det blir bra ändå! Jag och lisa reserverade biljetter på Remember me imorgon och det ser ut som om vi går på den allihopa istället, Robert Pattinson vill man ju inte missa! haha. Vi får väl se, det löser sig alltid. I helgen kommer även min underbara kusin Frida och världens bästa Rebecca hit, det ska bli shopping&helgmys på hög nivå! mm!

Vill också mer än allt säga GRATTIS till min Hanna Johansson som fyller år idag. SWEET SIXTEEN kan man ju säga, nu när hon är brun som en pepparkaka! Hon kommer ÄNTLIGEN hem från paradiset ikväll, och jag saknar henne så jag spricker. Det är mer än 3 veckor sedan hon åkte, fattar ni? TRE HELA VECKOR.. Massa kärlek!♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: