feliciaskattberg

Tjolahopp

Kategori: Allmänt

Verkar som om allt löser sig imorgon, på något sätt. Det blir nog fullt upp, och jag har ingen aaaning om vad jag ska ta på mig. verkligen NO IDEA. Det är tomt i mitt huvud och tomt i min garderob, känns så tråkigt. Fast inget kan stoppa mig imorgon, jag åker i en svart sopsäck om jag är tvungen! hihi. 

Och jag måste bara säga, att herregud. Jag sitter och tittar på Lyxfällan, inte det absolut roligaste enligt mig men jag fastnade här iallafall. Det är en tjej, som är mamma och 29 år, som har skulder på över 250 000 kronor. PLUS minst 60 000 i påminnelseavgifter och skulder hos kronofogden. Hon lever på lån och har ett eget företag och hon har aldrig betalat skatt. När killen på programmet frågade vart det hela började, så säger hon att det första hon gjorde när hon blev arton var att ta ett fett lån och operera brösten. Sen sa hon att hon adrig tittar på sina räkningar utan slänger dem, för att hon inte fattar hur man ska betala. Jag menar SHIT. Hon har ett eget företag och en dotter, och HON VET INTE HUR MAN BETALAR SKATT. Jag tycker det är pinsamt att kolla på typ alltså, får nästan panik! Hur dum får man vara?... Naeh, men så jag har ju ingen lust att köpa något nytt till i morgon direkt, haha ;)
Avslutar med en bild från 70tals festen med konfan för typ ett år sedan, och firar att jag får träffa hanna min böna i morgon! 
Nightynight!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: