feliciaskattberg

Tisdag, 3 dagar kvar!

Kategori: Allmänt

Jobbat sedan jag slutade skolan idag, är helt slut. Legat i soffan och kollat på tv sen jag kom hem, Desperate Housewifes & nu Cougar Town. Har beslutsångest för hur jag ska göra med klänningen som jag visade er häromdagen, beställa hem den eller ej. Har också väldigt stora issues med vad jag ska ta på mig på Fredag, vi ska fira Julie och jag känner att jag inte har något alls att ta på mig. För övrigt taggar jag gärnet för helgen som kommer bli stört bra, Hanna kommer hem, Vi ska fira julie och Frida och Becca kommer och hälsar på. Saknar dem så jag kan dö! Måste sova typ nu, har engelska nationella imorgon, fast jag orkar inte ens resa mig upp faktiskt.. Blö.. Yes, det var det jag hade att säga.
Tjingeling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: