feliciaskattberg

sunshine avenue

Kategori: Allmänt

Hallihallå!

Kände bara att jag måste uppdatera en snabbis innan jag dyker in i mitt skolarbete, igen. Nu måste jag verkligen speeda på om jag inte ska få katastrof panik kvällen före det ska lämnas in! (de som känner mig vet hur jag blir...) Men iallafall, i morse var det helt gråmulet och tråkigt, kallt och blåsigt. Det sket jag i, och tog på mig mina nya halvljusa deimblå jeans, en vit luftig oversize top och mina låga vita converse. Passade på att ta skinnjackan och en tunn sjal också, jag kände allt på mig att det skulle bli sol! Och VOILA, nu är den här.
Nej, nu måste jag skriva en massa om gener och DNA. Tycker nog trots allt att det är ganska så roligt, jag har lite svårt att få till det bra bara.. men det ska nog lösa sig det också.
Haha, bilden under är framsidan till det finfina kort som jag gav min far igår. Slängde ihop det i paint sisådär 2 minuter innan han öppnade dörren, fick springa och skriva ut det och stänga in honom i tvrummet så länge. La verkligen ner hela min själ i den bilden!.. haha! Älskar mig själv när jag är i så god tid med allt... 
Hoppas på att kunna komma iväg till fotbollsplanen för att titta på när mitt älskade lag spelar match mot Jitex, jag kan ju inte själv vara med p.g.a foten men jag ska hejja så bra jag kan! lycka till tjejer!
Jag tror nog att jag kommer tillbaka senare med lite fler stuffs to tell ya.
Massa pusssaar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: