feliciaskattberg

sunday bloody sunday

Kategori: Allmänt

Hej Alla glada!
Hade en dunderbra dag och natt igår, och det ser ut som om denna söndag kan bli en riktigt skön chilldag :)
Åkte med tåget till göteborg med Moa igår för en massa prat och shopping. Huvuduppdraget var väl egentligen att hitta en klänning till våran lilla avslutningsbal på Torpa, men vi kom ganska snabbt fram till att vi antagligen är lite för tidiga. Vi hittade allt utom just klänningen, det fanns så himla mycket fint men jag är stolt över mig själv som höll ganska hårt i pengarna. Köpte En kavaj, ett par shorts, ett linne och en blus. Bilder kommer nog senare! :) Vi hade en supertrevlig dag med mycket skratt och prat. Åkte tåget hem halv sex, därifrån skyndade jag hem och bytte om och fixade iordning mig till kvällen. Var hos Hanna runt 8, vi åt och hade jättekul. Egentligen skulle vi ha en liten tjejkväll med melodifestivalen och sånt mys, men rätt var det var hade det ploppat upp några mycket trevliga killar och kvällen blev dunderbra (det hade den blivit annars också, men det blev en liten topping!) Vi åkte hem med bussen tillsammans, och jag gick inte hem utan till Rebecka.
I morse vaknade jag av att hon tittade på Pippi, mysigt! Vi blev hungriga av att titta på när pippi lagade pannkakor och bestämde oss för frukost. Vi tittade ut och såg att solen sken, så vi sprang och hämtade filtar och satte oss i solstolar där vi spenderade resten av förmiddagen. Nu sitter jag här och skriver min engelska och lyssnar på skönmusik, sedan bär det vidare in till stan där tjejerna spelar match. SUPERBRA!
Tack för en superbra helg alla mina kära vänner, fy va jag tycker om er!
Massa pussar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: