feliciaskattberg

söndag igen

Kategori: Allmänt

Herregud ja. Imorgon är det måndag igen, och jag insåg nyss att jag har ett Fysikprov som jag inte skänkt en enda tanke till, en engelska inlämning och en matteinlämning som jag måste ha gjort tills i morgon. Provet är väl mest akut, måste verkligen öppna boken nu. haha. Sitter och kollar på Bandy finalen mellan Bollnäs-Hammarby, den spelas i Uppsala som alltid, och jag är just nu sjuuuukt glad att jag inte bor där kan jag säga. Shit alltså, vad det snöar! Anyway, ska försöka gå på Säsongs premiären för If Elfsborgs hemma matcher imorgon, om jag hinner. Nu ska jag dyka in i min fysikbok, eller göra ett försök iallafall! Wish me luck..
Här kommer en liten bild från när vi badade tunna igår. Jag ser helt invalido ut, med en tändsticksarm och en elefant kropp.. men jag skyller på vattnet, hehe.. snodde bilden från Lisas fb, så kvaliteten är ju inte den bästa. Men ändå(:


Kommentarer


Kommentera inlägget här: