feliciaskattberg

seg-onsdag

Kategori: Allmänt

Herregud. Jag är helt slut. jag menar verkligen helt slut, egentligen orkar jag inte skriva heller men jag känner att jag nästan måste, det känns som om det är taskigt att bara strunta i det. Haha, det där lät tragiskt...
Det första jag gjorde när jag kom hem var att slänga mig i soffan och sova i ca två timmar, och när jag vaknade var det ca 1h kvar till träning. Jag orkade inte resa mig upp, så jag läste typ 1/3 av min bok där jag låg och väntade. Träningen gick ganska bra med tanke på foten, och efter jag duschat slängde jag mig i soffan åter igen helt slut. I morse kändes det som om någon hade hängt 3kilos tegelstenar i mina ögonlock, de ville verkligen inte lyftas upp. Har klarat dagen helt okej, kom hem från jobbet för ca 1 timma sedan och jag har bara suttit här i soffan sedan dess. Måste, måste måste egentligen skriva på min Engelska novell, men jag orkar inte. Fan va trist, jag bloggar igen när jag känner att jag har ork. Ska förresten jobba imorgon, fredag och lördag också, sen är det match på söndag, så det kommer tyvärr inte bli så mycket de sista dagarna denna veckan. Ska verkligen försöka klämma in ett inlägg med lite bilder, vi ska bada badtunna och ha det mys på lördag kväll! Och just det, nu blev jag glad. Hanna kommer hem om en vecka, plus att jag och Julia fick MVG+ på våran elevledda lektion/WetWest pass idag. Bättre än så kan det ju knappast bli, och vi är mer än glada över det!
 Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: