feliciaskattberg

Sådärja!

Kategori: Allmänt

Senamoss (:

Är klar med NO:n. Finito, fasen va skönt. Engelskan däremot, har jag knappt börjat med. Jag har en story färdig i huvudet ändå, så jag hoppas det ska gå rätt smidigt att få den klar. Hann iväg till matchen, fick åka med Lisa och Andreas dit och hem, gulligt av dem! (lade ni märke till rimmet? haha) Tjejerna spelade väldigt bra den biten jag såg, och vann med 4-1. Jag är så otroligt stolt över oss (jag är ju normalt sett med, så det blir oss)! All skitträning träning ute i de minusgrader vi haft, alla rusher vi gjort upp för backen i knähög snö, alla varv på springbanan på snö och is - Tjejer detta är resultatet. Ett supergött gäng med toppenhumör och än så länge väldigt bra spel, jag är så otroligt glad att få vara en del av det. Mm, puss på alla i Dam & div. 2 lagen!
Nu måste jag sova. verkligen! Imorgon ska jag och moisen till göteborg en sväng för mys och shopping, hoppas inte att det börjar snöa på oss! På kvällen bär det av till Hanna, hoppas på en dunderbra lördag! :)

Förresten!
Jag läste på någon blogg idag, en ung kille tror jag det var. Han beskrev ett projekt han höll på med som ett helvette som aldrig tog slut, alla i hans omgivning undrade om han inte kunde ta och lägga ned det snart eftersom det bara gick åt pipan. Han visste att det skulle bli dunderbra och höll fast vid sin sak. Han skrev ungefär såhär: "Inte var det väl någon som sa till Gustav Eiffel när han ville bygga Eiffeltornet i paris - Jaaaaaa Gurra, det låter som en JÄTTEBRA idé att bygga en skyhögt torn i stål helt för hand, eftersom vi inte uppfunnit några borrar eller skruvdragare eller sticksågar än. Jättebra idé verkligen, nu sätter vi igång direkt, upp med skroten bara! Men Gustav lyckades ändå, och det ska jag också göra." Jag tyckte han lät så jävla smart, och jag har nu bestämt mig. Eiffeltornet skall tatueras någonstans på min kropp, inte just nu och kanske inte förrän om ett par år, men någon gång ska jag printa dit ett eiffeltorn som symbol för att ingenting är Omöjligt. Roligt nog blev jag häromdagen alldeles överlycklig när jag hittade en nyckelring med Eiffeltornet här hemma, och jag satte i det i mina nycklar direkt. Nu har det fått en mening också, en jävligt bra sådan! Dessutom, kanske ni märkt att jag för några veckor sedan satte in ett eiffeltorn som bloglovin' symbol i nedre delen av min meny här på bloggen. Det är nästan läskigt nu när jag tänker på det, som om det var meningen. haha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: