feliciaskattberg

plötslig beslutsamhet och en saknad hanna

Kategori: Allmänt

Måste fått en fredagsknäpp. Eller så är det bara för att jag är riktigt trött och har jobbat.. Men jag har iallafall fått en sån otrolig lust för att baka, desstuom har jag blivit dunderkär i EMD mattias, jag blir superglad av att se sol och asfalt på vägarna (det var faktsikt vääääldigt längesen!) och pricken över I:t - Jag bestämde mig för fem minuter sedan för att sluta att äta godis. Det är väl ingen senstation direkt, men andra gånger jag gjort detta har jag planerat det långt i förväg eller bestämt ett datum tillsammans med någon. Idag, just nu kände jag bara att tja, det är nog en bra idé, Hoppas jag.. haha. Jag saknar Hanna som är i thailand och schteker, jag saknar sommaren som är borta i thailand och schteker Hanna och jag saknar.. just nu någon som kunde värma mig, för jag fryser och är för trött för att resa mig upp och hämta filten, hihi.
Taggar rejält inför match imorn, kl 09:00 imorgon ska jag stå pigg och alert på planen i olsfors. Grus och 16 minus, mmmm...
Idag har Jag iaf vart som vanligt i skolan, fick en chock när maria plötsligt ropade in mig för muntligt nationellt prov, men ja nu är det avklarat också. Efter skolan var jag med mina bästaste Lisa och Rebecka, vi fikade, pratade och hade det wonderful tills jag vart tvungen att jobba.

en dålig uppdatering, jag har inte riktigt kommit igång med att ta med mig min kamera överallt och det är därför otroligt tråkigt och bildlöst. Jag lovar att jag ska bli bättre, soooon!(:

Hanna♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: