feliciaskattberg

på tiden kanske

Kategori: Allmänt

Känns som om det var dags för ett nytt inlägg nu va?.. Fya, jag har verkligen bara gått i skolan, pluggat, tränat, jobbat och sovit sedan i måndags. På något sett känner jag att det inte blir speciellt kul för er att läsa då heller, så det är bättre att jag uppdaterar när jag har något kul att säga. Hade egentligen tänkt fixa lite kollage och såntdära de dagarna då det är lite krasst med upplevelser, men jag kom på sen att det kanske inte heller är så kul. Finns ju en miljon modebloggar med sånt liksom.. Men jag ska komma på något,och bli myyyyyyycket bättre på att skriva. Kort. Med mycket bilder. Jag lovar, jag ska bara köpa en kamera laddare först så jag kan börja använda den igen.. hihi.
Happ, nu ska jag gå och fota lite av de kläderna som jag köpte förra veckan, jag tror nog att jag slänger in dem sen! tänkte att ni skulle få en bild på min cykel också, men den står hos lisa så det blir lite krångligt nu. Lisa, som förövrigt åker till España imorgon och inte kommer hem förrän nästa fredag. Vic åker på tisdag till egypen och schteker bland pyramiderna (och lisa bland pygméerna, HAHA!..internskämt..) Gud så gött för dem, då blir det två pepparkakor till i vårat litte gang. Kanske ska gå och sola...

Ha det superfint alla glada, massa kärlek!(:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: