feliciaskattberg

MISSION COMPLETED! nej, det är ju onsdag..

Kategori: Allmänt

MISSION COMPLETED! tjejer: vi klarade av att bli hatade. (Internskämt...)

Har precis kommit hem från skolan. Vi hade bad sista lektionen där vi simmade bl.a en tävlings stafett, och jag är helt slut. Känner mig som spaghetti och det absolut sista jag vill göra nu är att läsa. Fast jag vet att jag måste, så nu blir det att dyka ner i spanska boken, och sedan måste jag försöka mig på att bränna ut en cd med låtarna som jag och julia ska ha till våran wetwest nästa vecka, och om jag orkar blir det NO skrivande sen. Inte så troligt, haha. 

Måste ju bara tillägga! Cougar Town var ju ett av de skönaste programmen som jag sett, jag skrattade till och med när jag tänkte på det imorse. haha! Missade ni det så tycker jag verkligen att ni måsye titta på det nästa vecka,  tisdagar Kl 21.55 på 5:an! (:

Kommentarer

  • emelie säger:

    fin blogg du har Miss Skattberg:)

    2010-03-03 | 20:09:36
    Bloggadress: http://emeliiecarlsson.blogg.se/
  • svar säger:

    Åh tack, du med förresten! (:

    2010-03-04 | 17:24:52

Kommentera inlägget här: