feliciaskattberg

med detta säger jag godnatt!

Kategori: Allmänt

Jag orkar inte lägga in bilderna just nu, jag tror nog att ni får se dem i mogon istället! Men jag tycker iallafall att det är riktigt kul att läsa runt på lite olika bloggar, man hittar alltid något roligt tips eller kläder eller prylar att titta på. Jag kollar ju oftast på modebloggar, eller inspirationsbloggar om inredning och design och sånt, för tjejer, eftersom det är det som intresserar mig mycket. Tycker också att det finns alldeles för få bra killbloggare, men två stycken som jag tycker riktigt mycket om är:
Andreas Wijk, Göteborg. Supersnygg, har en grymt bra stil och sjunger jättebra! Det är kul att läsa hans blogg, för även om jag inte går och köper killkläder så är det roligt att titta på hans kreativitet och hans stil, mycket av trenderna är ju liknande. Missa inte hans youtube kanal, ni hittar massor av grymma klipp där! http://blogg.veckorevyn.com/andreasstil/
Sebastian Hammarberg, Borås. Asgo person med en mycket grym stil. Gillar starkt att han dansar, (eller iallafall har gjort..) och dessutom är riktigt riktigt bra på det! Han vågar vara sig själv och det fattas killar som han! http://sebastianhammarberg.blogg.se/
I WANT MOOORE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: