feliciaskattberg

match på ingång

Kategori: Allmänt

Becca och Frida har precis åkt härifrån, efter ett supermysigt dygn. Ett dygn är ju väldigt lite, men bättre än inget. Det är så sällan jag träffar dem, och det blir så tråkigt när man aldrig hinner ses, så minsta tid är värdefull! :) 
Jag sitter här och lyssnar på lite go musik och skrattar åt min morgon. Ska strax åka iväg till samlingen, vi ska spela match mot Lindome, där idag klockan fem. Jag är svintrött nu, så jag ska nog gå och lägga mig på soffan en ministund innan vi åker. Jag har en del nytt i garderoben, som ni ska få se bilder på sedan, typ ikväll kanske. OCH SÅ HAR JAG KÖPT EN NY CYKEL! eller ny och ny, en gammal och halvskruttig damcykel, fast fin enligt mig, och jag är så glad! den passar inte riktigt in i detta tråkväder som vi har nu, grått och trist, men till vår, sommar och höstsolen kommer den bli perfekt! Måste dock hitta en sån där lite retro lampa till den, det är liksom det som gör att den inte riktigt är perfekt, än. Vi hörs sedan, wish us luck!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: