feliciaskattberg

Måndag

Kategori: Allmänt

Hej hopp!

Ledsen för att det inte blev någon uppdatering igår, jag hade förberett lite bilder och sånt där som jag trixat med hela dagen igår men så blev kvällen inte riktigt som jag hade tänkt mig och därmed kom varken bilderna eller något inlägg upp här. Just nu ligger jag i soffan med foten i vädret och har precis kollat färdigt på Catch me if you can. Det var nämligen så att jag skadade foten igår på träningen, och jag har aldrig haft så ont så länge. Vi vet väl inte exakt vad det är än, men ska snart åka till vårdcentralen härborta och kolla det. Jag hoppas på att det bara är en stukning, men jag kan inte ens sätta ner foten som det ser ut nu så jag får väl ett par kryckor antar jag, det är lite jobbigt att krypa fram... haha.  Har sovit jättedåligt och vaknat flera gånger av att jag haft ont, så jag är väl ingen solstråle idag direkt. Ögonen känns som golfbollar och jag är faktiskt väldigt ledsen, typ besviken, det är så fruktansvärt tråkigt detta! Vi är lediga imorn, jag hade planerat att åka in till stan och fixa rätt mycket saker, klippa mig och färga håret, och på kvällen skulle jag dessutom jobba och träna. Får se hur jag löser detta, hoppas hoppas på ett mirakel!

Det kommer en roligare uppdatering och förhoppningsvis kommer också lite bilder sen, när jag orkar och kan resa mig upp själv för att hämta minneskortet. Patience!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: