feliciaskattberg

lördagsmys!

Kategori: Allmänt

Alldeles nyss hemkommen från rebecka och en underbar kväll med mygirls. Jag, Lisa och Rebecka började med att bada tunna ute hos lisas moster, och sedan blev det myspys hos rebecka med new moon (såg den för...5:e gången tror jag det var nu..SÅ BRA!) dit även julie kom för att hälsa på oss. Har som sagt jobbat idag, och är ganska stolt över mig själv eftersom jag frivilligt stack ut och sprang en runda efter jag kommit hem. Brukar vara helt död efter att jag har jobbat, men idag kände jag att jag hade massor av energi kvar, så jag sprang några kilometer, körde intervallträning på stranden och sedan styrka. Rätt nöjd, hihi. Imorgon är det match mot Bergum så jag kommer inte tillbaka förrän på kvällen, då förhoppningsvis med en bild från ikväll. Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: