feliciaskattberg

Lördagkväll!

Kategori: Allmänt

Haft en superdag, vart ganska trött men haft så otroligt roligt! Började med att vakna upp hos bästa Julie, sen vidare in till staden för att möta upp bästa kusinen och becca som ska sova här inatt. Blev massa shopping för deras del (jag är stolt att säga att jag förutom lite underkläder BARA köpte saker som inte är till mig) och en massa mys och skratt. Vi var och käkade på Jensens, och vi var även på Remember Me, en underbar och ruskigt otroligt dålig film på samma gång, jag kan inte bestämma mig. Värd att se, tror jag :) Nu är vi så trötta och mätta att vi inte riktigt vet vad vi ska hitta på, vi lägger väl oss i sängen och tjötar en stund innan vi däckar av, haha. Imorgon ska jag upp tidigt som attan för ett uppdrag, hoppas verkligen jag får det som jag vill. Ni får reda på mer om jag lyckas imorgon! Hoppas även lite fler bilder från igår dyker upp, men tja ni märker väl detta!
Nightynight!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: