feliciaskattberg

latenight

Kategori: Allmänt

Hej igen! Sitter fortfarande och pluggar. Bestämde mig för att skriva hela min engelska uppsats på datorn för en stund sedan, vilket betyder att jag måste skriva av allt från min bok in i datorn. Det är något som jag aldrig brukar göra annars, men jag tänkte att nu ska så mycket som möjligt bli rätt, och tyckte då att detta var det bösta sättet. Jobbigt bara, att göra det kvällen innan det ska in.. Hoppas det kan kompensera upp mitt über dåliga resultat som kommer bli på uppsats-skrivningen på det nationella provet i engelska på onsdag... haha. Mamma och pappa kom hem idag också, typ väldigt efterlängtat ändå. Älskar min farmor och farfar otroligt mycket (de ville se att vi hade det bra under helgen...) men det var skönt när de åkte i morse om jag ska vara ärlig. Haha, jag tror de tjöta hål i huvudet på mig! De har ju upplevt så otroligt mycket, nästan lite för mycket saker att berätta om ibland, höhö. Kanske blir jag likadan.. hhmm.. men mamma och pappa hade med sig lite smått och gott från Nice. Mamma hade kläder och Pappa hade typ en solbränna.. Gillar mammas mer, eftersom jag fick ta del av den, haha. Fast det var ju från pappa också förstås. Fick en Grå t-shirt med tryck och nitar, och en militärgrön halvtransparent skjorta. Skjortan var dock alldeles för lång enligt moi, så jag ska nog ta och sy om den litegranna! Blir kul (:
Åh, snaaart, väldigt snart kommer hannisen hem! ÄNTLIGEN. Hon är så fruktansvärt brun, så brutalt snygg och har med sig en maaaaaaassssaaa fina kläder och smycken och skor hem, att jag tror att jag kommer att smälla av. Jag menar det. Jag är så avis så jag kan dö, nästan på gränsen till småtjurig. Haha, löjligt va! Kommer iallafall krama sönder henne till flera miljoner bitar, saknar henne något enooooooooooormt! Nu ska jag fortsätta med engelskan, tänker inte sova förrän jag är färdig. Massa kärlek!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: