feliciaskattberg

Jag däckar

Kategori: Allmänt

Ja, jag däckar vilken sekund som helst. Rebecka gick precis och det var nästan tur, vi har skrattat så det känns inte som om jag har fått någon luft på ett år. Alltid lika kul! (: men så har vi faktiskt pluggat litegranna också, inte alls så mycket som jag skulle velat men det var bara jag som behövde typ så det sket sig lite. Alltså måste jag sätta igång nu och jag har ingen ork alls till det. Lyssnar på musik och försöker läsa lite om Bolivias matkultur och klimat, men jag kommer inte på något vettigt att skriva när jag väl har läst. Vi hade spanska nationella prov idag, läs och hörförståelse. Det gick dåligt fast jag svarade på 98%, så det var väl ändå rätt bra.. fast det spelar ju ingen roll, om svaren är fel. haha. Imorgon är det dags för del två - uppsats skrivning. Good luck chuck, herregud det resultatet vill jag inte ens tänka på. Jaja, nu ska jag plugga lite Islam, och sedan skriva Hemkunskap igen. WIHO.. Jag tror helt ärligt mitt huvud kommer att sprängas av för mycket information snart.. We'll see!

Återkommer seeeeeen!(:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: