feliciaskattberg

Hola and adios!

Kategori: Allmänt

Snabbis!

Måste verkligen sova nu, lär behöva gå upp typ en timma tidigare än vanligt eftersom jag ska gå/hoppa till skolan på isbanan(vägen) imorgon. De allra flesta i min klass vet ju hur det gick sist, med kryckorna på isen.. haha. Vart en superbra dag, liiite ont i händerna bara.. min fot har blivit mycket bättre men jag måste fortfarande ha kryckorna tyvärr. jaja,  Lisa, Julia och Rebecka samlades hos mig för en stund i solen och sedan en finfin snabblunch. Vidare till stan för lite shopping och fika. Åh va jag älskar att vara ledig! Köpte två par jeans och en blus, bokade även in en tid för att redan på torsdag klippa och färga håret. mm, love it!

Btw. Från och med nu är tisdagar min absoluta mitt-i-veckan-favvodag! Halv åtta hos mig, dating in the dark/mästarnas mästare, Desperat housewifes, och sist men inte minst cougar town! fiiiinfint!

Här är en gammal bild på mig lisa och hanna. Den under är en från i höstas, min första färgning.
Funderar på att ljusa upp håret igen, inte riktigt till denna färgen dock, men ljusare än nu. Ja, men jag får väl se, vad tycker ni?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: