feliciaskattberg

Fräkniga kinder och snöiga fötter

Kategori: Allmänt

Hejhej, hemskt mycket hej! :)

Har hittitls vart en stålande dag på många sätt! Solen strålar, vi var strålande på planen (vi vann med 2-0 och jag spelade stolt fram till båda) och jag är på strålande humör. Ska med mitt strålande humör strax dyka ner i min NO tenta (ni märkte väl mitt tappra försök att få det att låta kul, haha) och sedan hoppas jag på att kvällen erbjuder mig strålande vänner och strålande härliga sånger.. eller nåt. Hemskt vad det strålar, hihi. Jag har iallafall ganska nyss kommit in från en lunch grillning ute vid bastun här. Vi har nämligen en ashäftig liten bastu mitt ute på sjön, vi gick dit ut på isen och satte oss i solen. Blev dock lite ledsen när det visade sig att mina pjäxor blivit försmå, eftersom jag och pappa planerat att åka lite längdskidor ute på sjön. Men det spelade inte så stor roll sedan, det var helt vindstilla och varmt i solen när vi kom fram! Mm, låter inte helt fel va? Titta får ni se! (:


Detta måste vara sveriges nyaste skidor, helt klart! haha...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: