feliciaskattberg

.

Kategori: Allmänt


Har faktiskt suttit här nere i köket nästan ända sedan jag kom hem. Bytt lite platser, men bara varit här. Skrivit klart den ena engelska mojängen, skrivit (alldeles för lite) på min NO inlämning och försökt pränta in spanska meningarna i huvudet. fy så tråkigt. Kände inte att jag riktigt fick till någonting alls idag, jag brukar kunna skriva så att fingrarna brinner, och det blir alltid alldeles för långt. Idag kom det bara enstaka ord och jag är missnöjd över varenda ett. Hoppas det löser sig på fredag, för då måste jag verkligen bli färdig med allt. Och spanskan är jag rätt körd på, jag känner mig som en vaxduk! Allt bara rinner av mig. Good luck.
Nej, slut på deppet! I mina pauser tände jag en brasa, gjorde en latte, tog fram en filt och satte mig i värmen med min superbra bok Jenny S. Den är verkligen hur bra som helst, liksom de andra böckerna av Denise Rudberg. Starka tips från mig, om det är någon som vill ha ett boktips sådär nu i rean, kanske främst tjejer.. haha. Satte på lite skön musik och bara satt här. Helt otroligt, jag blir alltid sjukt lugn när jag tittar in i elden, det är nästan läskigt!
Nu ska jag packa ihop mina saker och förflytta mig till sängen. Jag behöver verkligen det nu känner jag. Tänkte lämna mina kryckm8s i skolan själva med sina kryckor i morgon, haha. Är så trött på mina nu, går hellre med lite ont i foten för att träna upp dem än att hoppa runt på de förbaskade kryckorna, FY! Är helt slut eftersom jag knappt sovit något inatt, och helt extas inför imorgon! Pappsen fyller år och jag tror att vi har hittat en näst intill perfekt present till honom, jag och min syster. Ska bli så kul att se hur han reagerar! Dessutom, ska jag klippa mig och färga håret, ÄNTLIGEN! Har fortfarande inte riktigt bestämt hur, men det brukar lösa sig så bra så när jag väl kommer in. Har världens bästa frisör, Therese på B2 i stan, och jag blir alltid nöjd så det ska nog lösa sig även denna gång! :)

Godnatt på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: