feliciaskattberg

En bild säger mer än tusen ord

Kategori: Allmänt


Haft en super eftermiddag med mys och musik! Bex och även Lisa följde med en stund, det var mys för det är längesen det var vi tre nu! Har pluggat español med Bex precis och nu när hon gått ska jag baka muffins tills mötet imorn! Borde nog egentligen öva på min engelska redovisning men det löser jag sen (: Puss!

Jag är förresten väldigt ledsen för den otroligt dåliga bildkvaliteten jämt, är dålig på att ha med mig kameran så oftast blir det mobilen eller som nu webcamen.. 

Vi skulle ju plugga och lyckades en stund, men vi gav upp och satte på musik istället.. sen gick det väl som det gick, haha!



BusBex!

Ja, jag tror detta får räcka, ni förstår ju hur mongo vi är! :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    coolt

    2010-03-01 | 23:13:00

Kommentera inlägget här: