feliciaskattberg

taggad och slutkörd

Kategori: Allmänt

Är helt slut från stockholmsresan med klassen igår! Vi hade mycket roligt, dansande studentflak, shopping, glass och sol med världensbästa klass är svårt att slå! Men att gå upp klockan 4a och gå, gå och gå en hel dag i storstaden tar på krafterna. Var inte jättepigg på att gå upp i morse, men va gör man inte;) Två tidiga morgnar kvar, sen kommer jag ALDRIG återvända till högstadiet! WIHO säger jag bara! Helt sjukt va skönt det ska bli, den här sommaren kommer inte bli dålig har jag en känsla av! Ah så kul! :D
Har fortfarande småpanik över hurfasen jag ska hinna packa till Grekland, men jag ska nog hitta några minuter här och var (: jaja,  nu ska jag sticka iväg, det kommer nog lite bilder från sthlm om jag kan få några av Julie! Puss på er, ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: