feliciaskattberg

sluuuuuuuuuut på allt

Kategori: Allmänt

Slut på tårar, slut på energi, slut på kramandet, slut på dansandet, slut på pussandet, slut på alla fina framträdanden. Slut på högstadiet, slut på 9D, slut på tjo och tjim i korridorerna, slut på kören, slut på lektionerna, slut på pluggandet. Början på ett sommarlov.

Tack alla underbara nior på sandgärdskolan, för att ni är ni och för att ni gjorde min kväll på Torpa til något jag alltid kommer att minnas! Får säga tack till lärarna som fixade och framträdde, och det allra största tacket går till mina vänner, för att dom finns. Alltid, där, för mig, när jag behöver dem! Jag kommer aldrig släppa er, även om vi inte kommer dansa i korridorerna eller sjunga OH AFRICA när vi trummar i klassrummet, så kommer jag aldrig någonsin sluta umgås med er! Ni är mitt liv, utan er är jag ingenting

Nu ska jag sova! är helt slut efter en grym dag och natt! (:
Nattinatti, imorgon kommer det bilder från idag och ikväll! Pusssssssssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: