feliciaskattberg

Resfeber!

Kategori: Allmänt

Helt slut i huvet. det går i 370 hela tiden, vi ska göra så mycket roligt denna veckan och jag vill ta vara på varenda sekund, samtidigt som jag måste förbereda en maaaaaaaasssa till Grekland, mamma och pappa kommer hämta upp mig hos en kompis på lördag natt, och då åker vi direkt så därför måste allt vara klart. Lördag tänker ni nu, det är ju långt kvar! Men icke! Imorgon ska jag och julie fixa bildspel, tisdag är det sthlm med bästa klassen, på onsdag är det jobba & ännu en klasskväll hihi, på torsdag ska jag fixa allt inför fredag, träna och massa, och på fredag är det skolavslutning, avslutningslunch, och sedan torpa och eftermys! På lördag sover jag väl halva dagen, sen packa järnet och fixa iordning allting, sedan dra vidare och VIPS på söndag är jag i grekland! Bääääääääääst!

Vill bara dela med mig av denna snyggingens låt, som jag har knarkat hela kvällen! Jag är KÄR. Jag menar det!.. och så får ni en skrattgo låt från Sean Banan också, jag blir så glad av dessa två och får sån sommarkänsla, ni ska bara veta!

Oskar Linnros - från och med Du



Sean Banan - skaka rumpa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: