feliciaskattberg

Nu åker jag!

Kategori: Allmänt

Ja, hejdå. Jag åker till karin på en stor tjejfest om en stund, och inatt hämtar min familj mig där och så drar vi vidare mot köpenhamn där vi i morgon bitti flyger till Aten. Därifrån åker vi färja ut till den första ön vi ska stanna på, jag tror det blev Tinos. Efter det väntar två öar till och om två veckor är jag hemma igen! Jättetråkigt att lämna alla mina hjärtan här hemma, men samtidigt så underbart att åka till bästa grekland! Kommer inte ha regelbunden tillgång till dator eller internet när jag är där nere, men så fort jag ser ett internet café ska jag springa in och slänga in ett inlägg om det funkar! Hoppas ni kikar in då och då:)
Bilderna från torpa får tyvärr vänta till efter grekland, jag har nämligen dem på en annan dator och hinner inte fixa det nu :(
Nu ska jag springa och se så allt är klart, sen åker jag till Karin! En stoooooooooor mega puss på er alla, och mina vänner, jag kommer sakna er så det gör ont! CIAO!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: