feliciaskattberg

Hello sweden (:

Kategori: Allmänt

Jag far inte in nagra bilder i denna datorn pa hotellet, sa det blir tyvarr inget nu. Jag tankte bara beratta att jag mer an lever, jag mar sa bra sa jag inte vet vart jag ska ta vagen just nu. det ar 41 grader, jag solar och badar och har det huuuuuuuuur skont som helst. Kan inte saga sa mycket mer an att det ar underbart. Jag fattar inte ett piss av vad grekerna sager, men maten daremot forstar jag mig pa. SUPERgott kan jag saga! For tillfallet ar vi pa Paros, vi kom hit fran tinos igar. Hoppas pa att det blir 5 dagar har och 5 dagar pa naxos sen! Nu ska jag springa ut till poolen for jag haller pa att smalta bort har. Saknar alla mina vanner ruskigt mycket men for det vill jag absolut inteaka hem! Ni klarar nog er fiiiint! Pussssssssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: