feliciaskattberg

hejhopp!

Kategori: Allmänt

ktigt illa med uppdatering nu faktiskt, dåligt! Men det är så att jag har faktiskt ett liv med underbara vänner och saker som måste göras, och jag har vart iväg och hittat på så mycket roligt så detta fick vänta! Vädret har varit underbart Onsdag, torsdag, fredag och idag, lite färg har jag allt fått, även om jag tyvärr inte blir som mowgli ;) Igår var vi med klassen på stranden hela förmiddagen, riktigt härligt! Jag blev islängd med alla kläder på, bytte om till torra för att bara två sekunder senare lyftas upp och bäras ut på bryggan och PLUPP så var jag i igen. Haha, men det var faktiskt ganska kul, det var ju inte preics varmt men jag har iallafall badat och mina klasskompisar är inte några torrisar (hehe...) som ligger och degar utan de busar istället och det är härligt! :D På kvällen blev det bal och sen en helsjuk shoppingrunda på Nelly.com. Kö i 70 minuter in, 30 minuter därinne och sen 2 h och 30 min ut. niiiiiiice.... haha! det gör jag aldrig om kan jag säga, men nu har vu upplevt det också:)
Idag har vi vart ute på vift, ute på en gård i skogen och kollat på massa djur. Minst sagt söta kan jag säga! Efter det blev det lunch i båten och strax kommer tjejerna hit och färgar mitt hår. Sen blir det grillkväll och massa mys, dunderbra! Ha det fint alla söta, vi hörs ikväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: