feliciaskattberg

GLADMIDSOMMAR!

Kategori: Allmänt

Har fotfarande inte fattat att ni hemma ocksa har lov, semester och lediga skona dagar. Kanns bara sa konstigt, men vad trodde jag, att tiden skulle ha stannat bara for att jag inte ar med? haha.. Det har varit en underbar semester har i grekland och i morgon ar det sista dagen, buhu.. Mitt pigment har fortfarande inte gett med sig och later mig inte bil brun, men lite farg har jag nog fatt, aven om det blivit manga skaldjursfester, haha. Har precis kakat en dunderbra midsommarlunch (fast det blev ju en valdans sen lunch) och den satt finfint efter en dag pa stranden. Vi ar 4 familjer som firar pa detta hotellet, och pa hotellet jamte ar det nagra glada gbgare som gjort en midsommar stang (okej, den ar typ 1.20 hog, men det ar en midsommarstang!), helt underbart ju! Haha. Kan meddela att Naxos ar den baaaasta on vi varit pa, vi bor pa samma hotell som for tva ar sedan och det ar wonderful! Finns vaaaaldigt mycket nice att titta pa, hihi. Nu blir det jordgubbar, melon, glass och gradde och sen blire kvallsmys och kanske nagra drinkar(for becca saklart, haha) on the beach. Det oppnade ett nytt stalle pa standen igar och det ser helt underbart nice ut, dit drar vi nog ikvall.. Happ, vi hors nar jag ar hemma, hoppas ni alla har haft en helt underbar midsommarafton! Karlek!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: