feliciaskattberg

Dundermys och matchdags!

Kategori: Allmänt

Bonjour!
Mina kära vänner kom hit runt fem igår och färgade mitt hår, det blev superbra och jag tackar dem av hela mitt hjärta, hihi. Sedan åkte vi alla vidare till Bex, ut på hennes altan och tjöta! Hade en megabra kväll hos Rebecka sen, hon är ju grillmästarN själv! haha. God mat, världens finaste vänner, fint väder och en massa tjööööt, kunde ju knappast bli bättre. Johan, Filip och Coffe kom och störde oss lite i våran tjejkväll, men det var ett superbra avbrott och vi hade jättekul! Kul med nytt folk också! :) Min kamera dog efetr typ 20 minuter så det blev inte många bilder.. men lite iaf! :)
Nu ska jag kila ut på altanen, det blåser lite men någonstans finns det säkert lä! Sen är det match mot Långared, mitt i bushen tror jag minsann, men det blir nog fint. Pusss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: