feliciaskattberg

Thuuuuuursdaaaaaaaay

Kategori: Allmänt

Det tar ca 200 år innan bilderna laddas upp, jag sitter med ett mobilt bredband ute vid kusten i fbg och det vill bara inte funka, tyvärr. Hoppas på att kunna slänga in någon eller några i morgon iaf, annars kommer dem när vi kommer hem på söndag!

Igår var dagen megabra, låg på stranden i stort sett hela dagen, med min kusin Frida och också med min kära Hannie! Jag och hanna cyklade sedan iväg till glommen för att kolla in första kvällen på Kräftis! Myyyycket mys måste jag säga, vädret var underbart, vi dansade en masssa till arvingarna och tittade på solnedgången ute på piren bland alla båtar och klippor. Idag har det tyvärr regnat halva dagen, och resten har jag gjort lite allt möjligt! Cirkusskola med Hannies lillebrorsa Erik, sen badade jag, hanna och moa och sedan cyklade vi upp till Becca. Lisa och Bella kom nästan samtidigt som vi, och fixade med sängen och sådär, så nu är dom ganska hemmastadda tror jag! Hoppas på en dundermysig kväll med Lisa, Bella, Moa och Hanna, för i morgon ska det bli superbra väder och Vic, rebecka, Julia, Emelie och Mimmi kommer hit också, sen är vi alla och The paaarty can begin! Wiiie!

Dagens Tagg-låtar!:
Samoe - Alors en danse
Sonic Palms - On the beach
Yolanda be cool - We no speak americano
DJ Kicken - Aint no party like an alcoholic party
Håkan Hellström - Kom igen Lena

pussssssss och kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: