feliciaskattberg

Ny upptäckt, som sagt

Kategori: Allmänt

Så, här kommer dagens upptäckt!:
Jag är ingen "blogg-nörd", och läser väldigt få och bara då och då. Idag gick jag dock för första gången in på Gaybloggen, och fick då se en länk till denna killens blogg: Glenn Henriksen. Han är Norrman och kommer från en stad som heter Molde, superfin och jättemysig (jag har varit där en hel vecka och gjort massa kul, mer om det en annan gång). Jag tycker så mycket om att läsa manliga bloggar, mest för att jag tycker det är roligt med blandningen av tjejer och killars mode etc. Denna killen är gay och det blir på något sätt lite roligare att läsa (utan att ha fördommar mot någon).. gillar den skarpt iallafall! Ta er en titt!

Och förra veckans:
Älskar att titta på alla vackra klänningar och jämföra, man vill ju verkligen vara lika glammig som dem på röda mattan! Min nya favvoblogg som jag upptäckte tack vare en tidning när vi var i varberg! http://www.redcarpet-fashionawards.com/
Och ytterligare ett tips:
Låten Äppelknyckarjazz av bandet Movits, tack vare att jag hade tråkigt och tittade på Allsång på skansen! Wiho, svääängigt värre!
so long!
Pusssssssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: