feliciaskattberg

nee-e!

Kategori: Allmänt

Vet ni?! Det verkar vara någon vädergud som vill att jag ska växa, eller ruttna, för den fortsätter förfölja mig med regn och moln ;O I går var det visserligen jääättefint väder här, men på kvällen brakade allt ihop och det åskade och blixtrade, plus att det regnade så att det känndes som om taket skulle tryckas in! I dag har det bara regnat, ca 30 sekunder med solsken och resten moooln. Hemma är det tydligen fint väder, kul. haha. Men jag tänker inte bli sur för det, jag ä ledig och gör vad jag vill! Har vart ute och sprungit, duschat och käkat en jättegod frukost med jordgubbar och annat mums, läst lite, målat naglarna rosa och lyssnat på massa bra musik. Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, men sålänge hoppas jag kunna ladda in lite bilder till er!
PÅ med musiken! Hörs sen, Pussssssss


Utsikten från vårat tält (och stugan precis bredvid) går inte att visa på bilden. Bakom buskarna var ett stort naturreservat med massor av kossor, och precis nedanför var havet. Underbaaart!

Moa på Beachglidern!

Kommentarer

  • juliaaaaaaaa säger:

    regnet betyder att det är dags att åka hem!

    fast det regnar här med så... suuuuuuug! Saknar dig med smurfen! haha. Jag kommer med brak på fredag, dådu!;D

    2010-07-13 | 13:00:08
    Bloggadress: http://juliackarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: