feliciaskattberg

Nattinlägg

Kategori: Allmänt

Kan ni förstå hur fel det känns att sitta här ensam med en dator i knät? Jag försöker fylla tystnaden med musik, men jag mår bara dåligt på något konstigt sätt.Det finns väl flera anledningar till det antar jag, och även om jag är huuur trött som helst och verkligen behöver sova efter helgen, så kan jag inte hur mycket jag än försöker. Allt är så tomt, kallt, ensamt och tråkigt. Jag vill dansa och vara glad, jag vill mysa vid en solnedgång och känna mig lycklig. Jag är rastlös på det konstiga sättet att jag inte orkar eller har lust att göra något, jag vet inte vart jag ska ta vägen och kan inte komma på något vettigt att göra, men jag får panik av att sitta still.  Jag vet, för jag har kännt såhär innan och jag vet varför.. Hela helgen har jag haft mina allra bästa vänner runt mig, de har dansat, sjungit, skrattat, pratat, ramlat, träffat nytt folk, kollat film, sovit, kramats, pussats och andats runt mig, tillsammans med mig, och nu är det tyst och tomt, jag är ensam och jag känner mig faktiskt övergiven. usch va deppigt, men ni förstår säkert, jag älskar verkligen mina hjärtan och känslan av att detta var det sista vi gjorde allihopa på väääldigt länge eftersom vi inte längre ska vistas i samma skolan och sånt,  sitter i. Jag hoppas jag har fel! Nu ska jag försöka få ro och sova, puss och godnatt på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: