feliciaskattberg

Monday

Kategori: Allmänt

Såhär gör jag, vet ni: Jag har sovit dåligt hela natten och som ni förstod på mitt senaste inlägg så mår jag jättekonstigt efter denna helgen, som lämnade konstiga spår av känslor efter sig, men ändå vart den bästa på länge tack vare mina hjärtan! Imorse var jag tom precis som när jag somnade, men jag beslutade mig för att göra någonting åt det, bara göra saker som får mig att må bra för att tänka på annat. Musik är något av det bästa jag vet, så jag tittade på ett avsnitt av Glee som gör mig så glad, sedan packade jag upp alla väskor och laddade in alla bilder i datorn som för att rensa undan så mycket som möjligt av helgen. Jag hittade min klocka som jag letat som en galning efter, och så var ett problem löst. Jag städade mitt rum, satte på hög musik och sjöng med allt vad jag kunde. Jag är inte den som bara ställer mig och skriker ut mina känslor, jag kan inte bara skrika utan vidare även om jag känner att det skulle behövas ibland. Istället hittar jag en låt med bra tempo och bra text och sjunger ut allt jobbigt, det funkar fiiiint. Har precis tittat på ett avsnitt av "hemma hos" på svt play, och jag måste säga att jag är helt såld på Timo Räisänen, mer än förut. Jag satte återligen på musiken och sitter nu och kollar bloggar och läser om saker jag tycket är kul, och känner mig nöjd med mig själv som bestämde mig för att inte lägga energi på något jag inte kan göra någonting åt. Nu ska jag ta fram symaskinen och sy färdigt ett linne, sen ska jag laga mat och förhoppningsvis träna(om jag får på mig några skor, det har hittils inte gått pga alla skoskav sedan helgen..haha). Tittar ut genom fönstret och ser Julias mamma flytta in i huset jämte mig, och genast blev jag gladare, för att få ha henne ännu närmre mig! Hoppas ni står ut med mina långa inlägg, men jag änvänder min blogg för att släppa ut lite av det jag känner och ni får inte se någonting annat än bilden av mig som den jag är, så då blir det så ibland! Pusssssssss och kram skumbanan! (hihi, jag vill fortfarande tycka att det rimmar!)

Dagens bästa låt:
Ignorance - paramore
Dagens upptäckt:
- Ett senare inlägg kommer avslöja vad!
Dagens sug:
Vill designa och kunna sy riktigt bra, vill ha en egen lägenhet att inreda och massvis med pengar så att jag inte behöver ha några gränser. Har så mycket ideér!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: