feliciaskattberg

Måndag, och äntligen v 28!

Kategori: Allmänt

yesbox, så är det se ni! Jag har njutit av denna sommaren och gjort sååå mcyket roligt, men nu när allt det roliga är "över" och gjort har jag bara sett fram emot en vecka, nämligen V28 och den är NU! :) Jag är ledig och kan göra vad jag vill, och på torsdag och fredag anländer mina brudar hit till Falkenberg för vad som kan bli en sjukt mysig och rolig helg! SOM vi har planerat! Har spenderat en superbra helg med Moa och lite Lisa i Varberg som ni vet, och idag åkte jag hit till Olofsbo utanför falkenberg där jag ska befinna mig tills söndag. Underbart!
har käkat massa god mat idag, med både mormor & morfar och Farmor & Farfar, och dessutom kom Lisa på besök för en massa tjöt och mys på stranden. Det är fortfarande sjuukt varmt ute och det känns som om vi är i typ grekland, riktigt klibbigt sådär som det blir efter åska ni vet.. Hoppas på en finfin dag i solen tillsammans med Mina underbara kusiner, kanske även att Hanna tittar förbi! När jag inte badar bland maneterna(hehe..) finns denna blandning i mina öron just nu:

Oskar Linnros - Från och med Du
Ne-Yo - Beautiful Monster
Bob ft. Haily Williams - Airplanes
Love stoned - Rising girl
Muse - Hysteria
Johnossi - What's the point
Lars Winnerbäck -  Jag får liksom ingen ordning
Lars Winnerbäck - Elegi
Melissa Horn - Falla fritt
John Mayer - Stop this train
John Mayer - Free fallin'
Paramore - Ignorance
Pauline - Never said I was an angel
Stromae - Alors on danse
Yolanda bee cool - We no speak americano
.... och måånga fler gamla som nya! :)
 
Sommarpusssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: