feliciaskattberg

Lördag..eller?

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Längesen nu igen, jag vet. Men som sagt, det är sommar och jag har inte tid, det är ju sååååå jobbigt och stressigt på sommaren, hihi. men anyway, här får ni lite! :) Hade nästan glömt av vilken dag det var, nu när jag inte jobbar skiter jag fullständigt i tid och dag och datum.. haha!
Sitter i skrivande stund i Moas stuga i Varberg och tittar ut genom det lilla söta vardagsrummet - rakt ut på havet. innan havet finns det ett jättefint stenigt/ängliknande litet område som är ett naturreservat, det går massor av kossor där och det är supermysigt eftersom stugan är den sista innan ängen och därmed får man en känsla av att man är själv med detta underbara landskap, förutom folket som cyklar, springer eller går förbi på promenadslingan som ligger mellan stugan och havet. Det är verkligen jättemysigt här, jag har alltid vart lite halvneggo mot att åka till varberg, jag menar, jag är ju trots allt från borås och "alla andra" boråsare vistas ju här på sommaren, skulle det inte vara kul med lite nytt folk? Men tro det eller ej, jag älskar det! :) I morse var vi med på maries yoga pass nere i naturreservatet, vilket var det skönaste jag upplevt typ. Aldrig blivit så lung tror jag, man hörde vågskvalp och måsar, kossorna gick runt och betade precis bakom oss och gräset kittlade mot huden där vi låg mitt på ängen. Sedan har vi vart på stranden och snart ska vi käka. Sedan ska vi, precis som igår, cykla ner till hamnen i träslövsläge och sitta bland båtarna och dingla med benen och prata om allt möjligt i takt med att solen försvinner vid havskanten, låter bra va? Kan bara säga underbar dag,miiiinst sagt!
Har kameran med mig, och kamerasladden också för den delen, men inte minnet antagligen, eftersom jag precis i denna stund kom på att jag ju kunnat ta kort heeela dagen.. så nu får ni inte se något, men förhoppningsvis kan jag låna Hannas dator och slänga in ett par bilder i morgon så att ni får några stycken innan kräftis i nästa vecka! På tal om kräftis, så längtar jag verkligen efter de tre dagar då  jag och de tjejer jag älskar MEST i hela världen ska umgås och sola och bada och festa och ha det mysigt! Sålänge, en STOR SOMMAR-PUSSSSSSSSS på er !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: