feliciaskattberg

home again

Kategori: Allmänt

Hej gott folk!
Är hemma från en uuuuundeerbaaar helg i olofsbo, vi har solat, badat, dansat, sjungit, träffat nytt folk, lärt oss nya saker och haft det grymt kul. Det bästa av allt har vart att jag har fått spendera hela tiden med mina allra bästa vänner och min familj, och det, det är guld värt! Sååå ledsen att våran Svantevante inte var med, men hon kommer ta igen den tiden tror jag! Jag har haft det grymt roligt och hoppas att ni också haft det bra!
Tyvärr har jag inte haft med mig kameran så mycket på kvällarna, sorry för det, men här kommer ganska mycket bilder iallafall! enjoy..
Pussssssssssssssss
ONSDAG
TORSDAG
FREDAG
Stenhårt! ;)
LÖRDAG
SÖNDAGSFIKA

Kommentarer

  • emelie säger:

    jävligt skoj att träffa dig och dina godingar till vänner! vilket gäng alltså.. :)

    hoppas det inte dröjer lika länge innan vi ses nästa gång.

    2010-07-18 | 22:35:15
    Bloggadress: http://emeliiecarlsson.blogg.se/
  • svar säger:

    haha, ja men vi har alltid kul så det är härligt! Ja men vafan vi MÅSTE ses, snaart! partyna klarar sig snappast utan oss tillsammans? haha

    2010-07-19 | 01:37:28

Kommentera inlägget här: