feliciaskattberg

WIHO

Kategori: Allmänt

AH!

jag vet att det bara var ca en timma sedan jag la in mitt allra första inlägg på mig egen blogg (skrev inte det innan, men gästbloggar på Juliackarlsson.blogg.se), men jag bara måste lägga in en till! JAG LYCKADES MED EN HEADER! jag är väl inte först i världen med det direkt, men jag är så stolt och glad så jag är bara tvungen att berätta det, listade ut det alldeles själv, eller nja inte riktigt.. Jag läste på lite olika hemsidor, men jag klarade ju ändå mig själv ganska bra? .. oh jag bara babblar på men jag är så glad för det här var riktigt roligt! imorgon får jag nog ta och exprimentera lite mera, se vad jag kan få fram!
Jo förresten! får ju inte glömma att jag, Julia och hanna höll på att smälta inne på H&M i stan idag! Herregud, VI TRÄFFADE PH ANDREAS OCH CATJA! oh shit, andreas var verkligen snyggare i verkligheten! mhh.. Nu ska jag gå och nana, eller försöka rättare sagt! Jag kommer väl drömma om kodmallar och färgkoder och allt vad det heter! och kanske om andreas också, hihi. närå...

Godnatt folket (: 

Bilden är från Andreas blogg, http://www.tv6.se/andreas

Kommentarer

  • JULLEMAAAAAAN säger:

    nu får du ta och fixa min header!:D:D fick ditt sms också, men halvsov då så orkade inte svara (A)LOOOOOOOOVE :*

    2010-02-13 | 10:43:49
    Bloggadress: http://juliackarlsson.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Julle, det ska jag försöka att göra! måste bara få den först, och så kanske jag måste fixa om den i rätt format men det löser ju sig, se till att du sparar den i jpg eller gif (:

    2010-02-13 | 10:45:28
  • bobbaaaaan säger:

    GO FILLIIIIIIIEE! du är ju rena geniet! fan att jag missa eran kändisträff! varför har jag sån otur!:(

    2010-02-13 | 13:53:14
  • felleman säger:

    haha jag är inte klar än goding, men jag hoppas på att bli rena geniet sen! :D jaaaa, gud du får inte vara sjuuuuk nu! (L)

    2010-02-13 | 15:22:45
    Bloggadress: http://feliciaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: