feliciaskattberg

weekend end

Kategori: Allmänt

Herreguuuuuuud. Har ju inte uppdaterat själv sedan i fredags! (bella skrev ju ett gulligt inlägg i lördags) dåligt, jag ska skärpa mig! :)

Det är ju fortfarande sjuuuukt mycket snö, och jag längtar mer än någonsin till sommaren. Kollat på så otroligt mycket fina kläder och saker till sommaren, men jag har ingen lust att köpa det nu när det är sånt tråk väder ute. Måste spara lite också.. Därför sitter det fint att jag jobbar hela 4 gånger denna veckan, så blire maaassa cash att göra något riktigt roligt för i sommar! Kollar OTH nu, men ska strax iväg för omgång nr 2 denna veckan, sedan på torsdag och lördag också!

Nu är vi tillbaka i skolan, ... yeye, helgen har vart fin, liksom hela lovet. Finns inget bättre än att vara ledig! Har vart med mina bruttor, annat folk, och framförallt - HEY, HEY APPLE! haha! har kollat en massa OS också, det är ju stört att man kan tycka om att titta på så mycket folk som kämpar sig svettiga, folk man inte ens känner.. Har också vart ute i snön, fast alldeles för lite måste jag säga... när det ändå är så fint ute och en massa snö, varför klagar man bara och går inte ut? Kan ju ändå inte göra något åt det som det är nu, det är bara att se the brightside och gå ut och leka av sig! Jag tycker det är riktigt roligt att åka pulka, snowboard, ha snöbollskrig och åka skridskor, men det gör ju inte alla tyvärr. om jag fick bestämma skulle vi ha minst en timma snölek i skolan varje dag, hihi. Tänk va många fina skratt vi skulle få :) Nu är det ju dessutom jäääättefint väder, och jag är såå glad. det är ju inte ens jobbigt med snö när det är SOOOL :D

jaja.. nu fick ni en roman igen, promise to come back soon!

Bilder från i söndags, vi skottade hela dagen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: